Janakkalan Kokoomusnaiset

Janakkalan Kokoomusnaiset ry

Yhdistys on perustettu marraskuussa 1947 ja täyttänyt siis jo 70 vuotta. Yhdistys perustettiin aikanaan paikallisen ”ukkokokoomusyhdistyksen” naiskerhona, mikä kuitenkin alusta alkaen toimi itsenäisesti ja otti paikkansa miesten rinnalla paikallispolitiikassa. Kahden paikallisyhdistyksen yhdistämistä on silloin tällöin harkittu, mutta mielestämme kuitenkin kaksi yhdistystä ja niiden toimivat hallitukset ovat parempi vaihtoehto kuin vain yksi toimiva hallitus.

Vaikka jäsenmäärämme on pieni (25 maksavaa jäsentä), haluamme edelleen pysyä itsenäisenä naisyhdistyksenä, joka tekee aktiivisesti yhteistyötä piirijärjestömme Hämeen Kokoomusnaiset ry:n ja Janakkalan Kokoomus ry:n kanssa unohtamatta kattojärjestöämme Hämeen Kokoomus ry:tä. Viimeiset kaksi vuotta ovatkin olleet toiminnallisesti vilkkaita. Yhdistyksen jäsenmaksu on 47 €.

Hallitus

Riitta Lindell, puheenjohtaja, Hämeen Kokoomusnaiset ry;n varapuheenjohtaja riitta.lindelle(at)pp1.inet.fi puh. 040-8222015, os. Koistilantie 6, 14200 Turenki

Hannele Mäki, sihteeri, hallituksen jäsen, Hämeen Kokoomusnaiset ry:n hallituksen jäsen hannele.maki(at)mma.fi puh. 0400-808156

Riitta Lehtonen, varapuheenjohtaja, Hämeen Kokoomusnaiset ry:n hallituksen varajäsen