Syyskokous valinnat vuodelle 2020

22.11.2019

Heinolan valtuuston puheenjohtaja Niina Varjo

Hämeen Kokoomusnaisten syyskokous pidettiin Heinolan kaupungintalolla 21.11. Poliittisen katsauksen piti Heinolan valtuuston puheenjohtaja Niina Varjo.

Mirka Ertoila Wellamon Kokoomusnaisista valittiin puheenjohtajaksi ja varapuheenjohtajaksi valittiin Riitta Lindell Janakkalan Kokoomusnaisista. Taloudenhoitajaksi valittiin Marja-Leena Koivisto Heinolan Kokoomusnaisista ja hänen varajäsenenekseen Seija Saittakari Heinolan Kokoomusnaisista.

Piirihallituksen jäseniksi valittiin Anja Vaheristo-Järvinen (Heinola), Lauta Heikinheimo (Lahden Kokoomusnaiset), Ulla Päivelin (Lahti), Salla Mäkelä (Lahti), Salla Kasakkamäki (Wellamo), Riitta Lehtonen (Janakkala), Pirjo Valjärvi-Nystedt (Hämeenlinnan Kokoomusnaiset), Arja Huttunen (Hämeenlinna), Marianne Sirén (Hämeenlinna).

Heille henkilökohtaisiksi varajäseneiksi valittiin Raija Hakkarainen (Heinola), Ida Rantanen (Lahti), Minna Kyllinen (Lahti), Liisa Juvonen (Lahti), Teresa Rautapää (Wellamo), Hannele Mäki (Janakkala), Sirkka-Liisa Virtanen (Hämeenlinna), Eija Vainio (Hämeenlinna) ja Raija Lautanen (Hämeenlinna)

Piirin taloudenhoitaja, puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja